niedziela, 29 grudnia 2013

Od Kogoś, dla Kogoś :)

          Tak jak zostało obiecane - specjalnie dla Pani Barbary - umieszczamy post z prezentami, które wykonała na te święta. Filiżanki są przecudne, a i Panom zapewne prezenty przypadły do gustu:) 
A to mail, którego od Pani Basi dostaliśmy w odpowiedzi na post Co ktoś znalazł pod choinką



Witam bardzo serdecznie...chciałabym się pochwalić prezentami , jakie podarowałam w tym roku moim dzieciakom pod choinkę...

Dla synka i zięcia zrobiłam pudełka na "napoje", a córeczce i kochanej synowej do kompletu po 2 filiżanki...Podpisałam pięknie,żeby nie mieli wątpliwości,że to ja SAMA....
Techniką decu zajmuję sie od 4 miesięcy...czytam i szukam w internecie ...wiem,że dużo jeszcze mi brak do doskonałości, ale przecież człowiek uczy się przez całe życie... - dlatego chętnie zapisałam się na tą sobotę na Wasze warsztaty...

                                         Pozdrawiam
                                                                 Basia




          Pani Basiu - mam nadzieję, że pomimo chaosu i faktu, że czasami brakowało mi słów, wczorajsze warsztaty się podobały i udało się Pani  wynieść z nich wymarzoną londyńską herbaciarkę oraz ociupinkę wiedzy na temat tej wspaniałej techniki, jaką jest decoupage - Olka.

          Nawiązując do spotkania zapewniamy, że "na dniach" pojawi się u nas relacja z tego wydarzenia. W związku z tym chcielibyśmy również prosić wszystkich uczestników, żeby w miarę możliwości przesłali do nas zdjęcia swoich prac lub autorów razem z pracami ;) podpisanych imieniem, abyśmy mogli zaprezentować Wasze wspaniałe efekty!

Dziękujemy za wspólną pracę!

Pozdrawiamy i już dziś życzymy szalonego sylwestra!
ekipa

2 komentarze:

  1. Samych pomyślności w Nowym Roku :)
    Żeby wszystkie Wasze plany się udały i zostały zrealizowane :)
    BUZIAKI dla Wszystkich :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie mogłam wziąć udziału, a przecież nie jest tak daleko? Może się jeszcze kiedyś uda , namawiam koleżankę , bo we dwie rażniej, czekam na zdjęcia i pozdrawiam / myślę że nagródka z candy czeka/ Teresa

    OdpowiedzUsuń