piątek, 17 stycznia 2014

Widzialne - niewidzialne.:)

http://www.4handmade.pl/pl/c/Do-tkanin-jasnych/46
  W poprzednim poście wspominałam o "magicznej farbce".
Dziś coś więcej na ten temat.

  O farbkach fluorescencyjnych  pewnie każdy słyszał;) Już w dziennym świetle mają swoją wyraźną barwę. W świetle UV nabierają jeszcze większej mocy i świecą:). Dla fanów dyskotek i imprez z lampami UV ciekawa alternatywa. Na pewno nikt w takiej koszulce nie pozostanie niezauważony.




http://www.4handmade.pl/pl/p/Atomizer-ROZNE-KOLORY/608      


   Nowością jest farbka, która jest widoczna jedynie w świetle UV. Przy normalnym oświetleniu niemal niedostrzegalna. Na początku z dystansem podchodziłam do tego produktu, ale kiedy go wypróbowałam okazało się, że świetnie można się nim bawić. 

Fluo para;) kot i krecik.

W normalnym świetle
W świetle UV
w świetle UV

     Na warsztatach powstało kilka projektów przy jej użyciu. Efekty widoczne powyżej. Wszystko zaczęło się od pomysłu Piotrka i Oli na fluo sowę. Sami zobaczcie;))!!! Można się uśmiać kiedy spotkamy się oko w oko z takim ptaszydłem;)). Zwłaszcza kiedy wyłupiaste oczy zaczynają świecić:) (niezbędna do tego jest lampka UV! Ja znalazłam taką na allegro- latarka do sprawdzania klimatyzacji;)).

Sowa w świetle dziennym

W świetle UV

W świetle UV

Jak Wam się podoba taki efekt?

 Pozdrawiam ciepło
Jaga.

 Farbki fluorescencyjne znajdziecie tutaj

2 komentarze:

  1. Super to wygląda :) wow
    Muszę spróbować :)
    BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaga dzieki wielkie za świetny post!
    Farbki rewelacja - efekt świetny i można się nim naprawdę nieźle pobawić :) Całym sercem jestem z krecikiem :0
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń