środa, 28 sierpnia 2013

Zupełnie nowe spojrzenie;)

    Turkusowy rower aż bije świeżością, na Waszych blogach też mnóstwo pozytywnej energii. Dlaczego więc nie wprowadzić słonecznych promieni do innych naszych prac? Lato chyli się ku końcowi a ja postanowiłam zatrzymać choć małą jego część. Z takim nastawieniem zabrałam się do tworzenia. Z pomocą przyszedł mi nowy produkt. Bejca do drewna- rewelacyjna! Paleta kolorów zapiera dech w piersiach. Turkusy, czerwienie pomarańcze, fiolety... Zdecydowałam się na żółty optymizm:). 

    










    Z myślą o szczególnych osobach i przepełnionych wspomnieniami miejscach, powstała nowa "prototypowa" herbaciarka. Dodatkowo wykonałam małe praktyczne dodatki. Herbata w saszetkach prosta sprawa, napotkałam jednak problem przy przechowywaniu sypkich herbat. Jak wiadomo "potrzeba matką wynalazków" i tak oto uszyłam małe sakiewki na takowe "przysmaki". Teraz możemy na długo przetrzymywać różne mieszanki smakowe. 
    
Z powodzeniem można komponować własne, niepowtarzalne smaki. Wystarczy do czarnej bądź zielonej herbaty dodać rodzynki, płatki migdałów, kandyzowane bądź suszone owoce, płatki kwiatów (świetnie nadają się: nagietek, słonecznik, jaśmin, dzika róża, fiołki, chabry, akacje). Dla fanów bardziej wytrawnych smaków warto dodać miętę, melisę, majeranek, anyż, goździki, cynamon w dowolnych kombinacjach. Doskonały aromat da skórka z jabłka bądź cytrusów oraz niezastąpiona wanilia.





   Czekam na Wasze recepty na najlepszą herbatę;) Napiszcie, proszę jak Wam się spodobało nowe oblicze herbaciarek;)
Jaga


Wykorzystane produkty
Podkład
Bejca do drewna!!!!
Drewniana herbaciarka
Papier ryżowy

5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie bomba !!! Paris... śliczne.
    A te woreczki bardzo praktyczny pomysł.

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne pomysły :D

    + zapraszam do siebie lacarottelaframboise.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oh oh cuudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam 2 pudełka do zrobienia i nie mogę się zabrać...
    W herbaciarkach trzymam mulinki i akcesoria do haftów.
    Z herbatą świetnie smakuje suszona pigwa.
    Mój ostatni hit - herbata ze świeżym imbirem, cytryną i miodem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imbir, cytryna i miód świetne trio na jesienne wieczory, które zbliżają się wielkimi krokami. Dziękuję za przypomnienie o tym idealnym herbacianym połączeniu:)Co do herbaciarek to chyba u każdego znajdują różnorakie zastosowanie, dlatego tym bardziej cenie je za ich "wyjątkową" uniwersalność.:) Życzę powodzenia w tworzeniu swoich arcydzieł, jak pudełka będą już gotowe to koniecznie pochwal się efektami.:)!!

      Usuń