wtorek, 23 lipca 2013

"Nic nie jest po nic, po coś budzi Cię dzień:)"


    Ostatnio w moje ręce często wpadają farbki do tkanin. Dziś postanowiłam pokazać kilka efektów jakie udało mi się uzyskać. Firmowa koszulka obiegła już sporo osób.;) Pora teraz na puzzle;), a na koniec coś do posłuchania. Może pomoże Wam wsłuchać się w to co bije w Waszym sercu.

    Dlaczego "Puzzel"?  Wiele wyjaśnia istnienie koszulki w wersji męskiej. Puzzel o innym kształcie, jednak idealnie pasującym do tego;). Więc już chyba wszystko jasne.
A Ty już masz swojego Puzzla?? (Koszulka dostępna również z napisem np "szukam pasującej części" bądź wybranym przez Was.)
Ciekawa jestem czy wolicie wersje kolorowe tryskające energią czy też kontrastowe- czerń i biel... Jakim Ty jesteś elementem układanki?








     Tutaj coś dla najmłodszych i Tych co z sentymentem wracają do bajek z dzieciństwa;) Mała Mi już raz gościła u nas na blogu teraz w towarzystwie Włóczykija.:) Zawitał też Kłapouchy (jeszcze w fazie początkowej).



Farbki do tkanin można znaleźć TUTAJ

          A tu coś dla ucha:) O spełnianiu marzeń i tym co chcemy z naszym życiem zrobić, bo tylko od nas zależy jak będzie ono wyglądało i jaki kierunek obierzemy. Czy nie lepiej było by budzić się z niecierpliwością co przyniesie nam nowy dzień i wstawać codziennie rano z energią wulkanu?:) Jak dziecko, które czeka na wielkie wydarzenie. Podekscytowany tym co za chwilę ma się wydarzyć. Gdzie w nas ta pasja, ta ciekawość, chęć odkrywania, radość z najdrobniejszych rzeczy? Czy zaczęliśmy umierać zanim jeszcze rozpoczęliśmy naprawdę żyć?


Życzę Wam, abyście znaleźli swoją pasję i "jarali się każdą chwilą"!!!! 
Zacznij prawdziwie żyć!

Jaga.:)

3 komentarze:

  1. Włóczykij i Mała Mi wspaniałe....!!!! A my szukamy Muminkowych gadżetów na finlandzkich stronach i wzdychamy..., a tu takie cudo:) Kłapouchy w fazie przygotowań zachwycający:)
    A jeśli chodzi o codzienność to każdy mały jej kawałek nieustannie mnie zadziwia:). Nigdy nie powiedziałabym, że się jaram..., ale...się jaram według słów autora:). Ta piosenka jak odpowiedź i współdziałanie na mój przedostatni post - pasuje, pasuje jak ulał:):):):)
    Serdeczności Jaga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, to prawda zgrałyśmy się z postami;):))) "Jaram" to słowo kontrowersyjne dla wielu, jednak życzę każdemu, żeby miał w sobie tyle pasji i chęci życia, bo czyż nie wspanialej by nam się wszystkim żyło. Gdybyś miała ochotę to chętnie przygotuję dla Was jakieś Muminkowe gadżety;) Dziś życzę Ci dużo uśmiechu!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ostatnio puzzle dopadły i nie odpuściły, dopóki nie doczekały się swojej ceramicznej alei gwiazd : )
    http://chamotte.blogspot.com/2013/08/ukadanka.html

    z pozdrowieniami!
    Misiura!

    OdpowiedzUsuń