środa, 10 lipca 2013

(Bardzo) herbaciany czas

          Nieee.. wcale nie chodzi mi o to, że właśnie minęła godzina 17 i pasowałoby teraz w eleganckim imbryczku zaparzyć herbatkę i delektować się nią z pięknie (i ręcznie:D) zdobionej filiżanki!
          Otóż zaraz po Jagowej herbaciarce, dostaliśmy zamówienie na kolejną! Chyba bardzo Wam herbaciarki do gustu przypadły, ponieważ ta też miala być 3-komorowa.. Tak więc - wedle życzenia - powstała :)


          Miała być w ciemnym kolorze z motywem kwiatowym, ale żeby nie było "nadziubdziane"! Coś w moim stylu, dlatego też tym razem to ja zakasałam rękawy. W mojej głowie od razu zobaczyłam właśnie taką formę herbaciarki i po zaakceptowaniu jej przez Zamawiającą - przystąpiłam do szybkiej i przyjemnej pracy. 


          Jak widać 3-komorowa herbaciarka przybrała kolor kasztanowej bejcy i motyw słonecznego słonecznika, którego żółty kolor zawsze kojarzył mi się będzie z Kimś dla kogo herbaciarka powstała ;) a żeby "na dzień dobry" nie świeciła pustkami, to w środku zamieszkały ratanowe motylki.


          Jednak jak to z zamówieniami bywa - trzeba je w końcu oddać zamawiającemu.. I z jednej strony niesamowicie mnie to cieszy, bo znaczy to, że ludziom podobają się nasze rzeczy, ale z drugiej strony..jakby się mogło, to niektóre z nich chciałoby się mieć tylko dla siebie! I z takiej herbaciarki co rano wyciągać pięknie pachnący woreczek przepysznej herbatki..


          Tak więc kolejna herbaciarka powędrowała w świat i mam nadzieję, że będzie cieszyć kogoś innego :) a ja idę się delektować herbatą z własnego ogromnego kubka!

Smacznego, Ada

PS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz