wtorek, 22 kwietnia 2014

1, 2, 3... i 2/6 gotowe :)

          Jestem zachwycona! Oczywiście nie swoją pracą, ale kimś, kto zaprojektował takie genialne zestawiki! Malutkie obrazki haftuje się błyskawicznie - jeden wieczór krzyżyki, drugi backstich'e i gotowe! Czy to nie cudowne? :)


Jak widzicie - powstał drugi obrazek z garbusikowej serii. I muszę przyznać, że faktycznie są to prace dla wielbicielek backstich'y. Ja niestety nie jestem w tym mistrzynią.. jakieś koślawe mi wychodzą, ale z daleka jako tako wyglądają, więc haftuję:P









I szczerze się przyznam, że nie mogę się doczekać, aż powstanie cała seria i zaczynam żałować, że postanowiłam jej nie zachowywać! Ale mam nadzieję, że obrazki będą cieszyć inne oczy:) i to aż 6 par tych oczu! :)

Dziękuję za wszystkie miłe słowa,
 które pozostawiłyście pod moim poprzednim postem! 
To dodaje skrzydeł! 

Ada

P.S. A Wy jak spędziłyście Święta? :D



10 komentarzy:

  1. cudowne! aż mi się zachciało powrotu do kanwy i muliny :)
    niecierpliwie czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na całą pracę z niecierpliwością :) Bo zapowiada się wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja po obejrzeniu zdjęć tych cudności zamarzyłam o kawałku kanwy i mulinach. Tym bardziej, że dostałam prezencie tamborek jakiś czas temu :) CUDNE <3 Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Wam dziękuję :) mam nadzieję, że kolekcja powstanie raz dwa, bo haftuje się szybko miło i przyjemnie, ale czasami nie ma nawet tych kilku minut, żeby poświęcić je na swoją "dłubaninę"... poza tym to wiosna się zaczęła na całego i mnie nosi po zielonościach:P

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja znam tą kolekcję i mocno Ci kibicuję, żebyś skończyła cała serię :) I koniecznie pokaz jak ją wykorzystasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że te małe obrazki zaskarbiły sobie nie jedno serducho :):) w tym tygodniu mam zamiar pochwalić się kolejnym maleństwem :)

      Usuń
  6. Ależ to fantastycznie wygląda :) przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. puk...puk... czekam na kolejne odsłony małych dzieł sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam, że tak długo musiałaś czekać, ale już od kilku dni jest "do wglądu" nowy obrazek :)

      Usuń